O Blog como ferramenta na Orientación Educativa
Daniel Veiga Martínez
O Blog como ferramenta na Orientación Educativa
Departamento de Orientación
I.E.S. “García Barbón” Verín –Ourense
Neste artigo quero facer referencia ao gran traballo levado a cabo polo Departamento de Orientación de IES García Barbón de Verín.
Nel podemos ver como foron pioneiros na implantación das novas tecnoloxías no traballo docente diario, posibilitando a participación dos alumnos e alumnas e dos mestres; estes tiñan en mente a importancia de un cambio de metodoloxía na educación a partires de un gran traballo en equipo.
Nel podemos ver como foron pioneiros na implantación das novas tecnoloxías no traballo docente diario, posibilitando a participación dos alumnos e alumnas e dos mestres; estes tiñan en mente a importancia de un cambio de metodoloxía na educación a partires de un gran traballo en equipo.
Resultame interesante destacar o apartado no que se refiren ás aportacións pedagóxicas do uso educativo do blog e na que destacan que:
1. Posibilita e potencia a alfabetización dixital do alumnado.
2. Aporta unha dose de motivación engadida para as aprendizaxes del ectura e escritura. Permite a formación audiovisual.
3. O alumno/a é o protagonista do seu blog e a publicación inmediata reforza a sensación de éxito.
4. Axuda na creación de redes virtuais deaula (nas ligazóns do blog poden incorporar os blogs dos compañeiros/as).
5. Iniciamos ó alumno/a nas aprendizaxes específicas para organizar,compartir –comunicarse- e traballar coa información.
6. O blog reflicte as actividades de aprendizaxe realizadas (caderno virtual)
En definitiva, o blog pode ser un espacio de aprendizaxe que responda ás necesidades educativas dos nosos/as alumnos/as. O blog é unha ferramenta multiuso que nos permite variadas aplicacións pedagóxicas (VEIGA, 2006)
No hay comentarios:
Publicar un comentario